برنامه ریزی ریپورتاژ آگهی
نوشته شده توسط : همیار من

 

ریپورتاژ آگهی یکی از تکنیک هایی که این روز ها برای بهینه سازی سایت برای کلمات کلیدی استفاده میشه. امروز میخواییم در مورد این نوع آگهی و تکنیک های استفادش صحبت کنیم.

تعریف ریپورتاژ آگهی

اولش تعریف ریپورتاژ آگهی رو توی ویکیپدیا با هم مرور می کنیم.

      رپرتاژ آگهی  به شکلی از آگهی گفته می‌شود که در قالب گزارش ارائه شود. یعنی، مخاطبان رسانه‌ای تصور کنند که یک گزارش بی طرفه به آنها ارائه می‌شود، در حالی که آنچه آنها می‌بینند، می‌شنوند و می‌خوانند، در واقع تلاشی سازمان یافته برای تقویت جنبه‌های ذهنی یک محصول یا خدمت در ذهن آنها است.

همونجوری که از تعریفش مشخصه باید تلاش سازمان یافته باشه. خوب مهمترین قضیه توی ریپورتاژ آگهی سایتی هست که برای این کار انتخاب میکنیم. بزارید با یه مثال جلو بریم تا بتونیم بهتر مسئله رو حل کنیم. شما یک میلیون و نیم برای ریپورتاژ میخوایید هزینه کنید. حالا سوال اینجاست…

همشو توی یک سایت صرف کنم یا اینکه از سه سایت مختلف ۵۰۰ هزار تومنی ریپورتاژ خریداری کنم؟؟؟

نکته اول اینه که هیچ جایی به صورت رسمی به این نوع سوالات پاسخ داده نشده و اینجا هم صرفا تجریه چند ساله اعضا تیم “همیار من” داره ارائه میشه. پس هیچ صحبتی قطعی نیست و بسته به شرایط میشه تصمیم گیری دقیق تری کرد که البته بهتره با فرد یا تیمی که تجربه بیشتری داره مشورت کنید.

برای مشاوره با “همیار من” کلیک کنید.

اما جوابی که میشه در سطح عمومی به این سوال داد اینه که روش دوم ( خرید از ۳ سایت ۵۰۰ هزار تومانی) منطقی تر هست. ضرب المثلی وجود داره که میگه همه تحم مرغ هارو توی یک سبد نزارید. این مصداق اینجا هست که باید توی چند تا سایت سرمایه گذاری کرد اما کیفیت سایت ها هم مهمه که با معیارهای مختلفی سنجیده میشه. اما چند معیار برای مقایسه آگهی های ریپورتاژ وجود داره که در ادامه بیشتر در موردشون صحبت میکنیم.

نویسنده ریپورتاژ

دقت کنید که یک فرد حرفه ای باید متن ریپورتاژ رو بنویسه منظورم از حرفه ای یعنی کسی هست که این کار رو قبلا انجام داده و ازش جواب گرفته چون اون متن علاوه بر اینکه فقط تاثیر لینک خودشو میزاره،تعدادی بازدید کننده هم داره که میتونن بعد از مطالعه اون متن به سایت شما بیان و از خدمات و یا محصولات شما استفاده کنن.

استفاده از سایت های مرتبط

مطمنا به غیر از بحث معیارهای سنجش یک سایت مرتبط بودن سایت ارائه دهنده ریپورتاژ مهم هست. سایت رو باید کاملا آگاهانه انتخاب کنید. ترجیحا باید موضوع سایت مرتبط باشه تا جواب بهتری از آگهی بگیرین تجربه میگه  یک سایت درجه ۳ با موضوع مرتبط به یک سایت درجه ۱ با موضوع غیر مرتبط ترجیح داده میشه. بنابراین هر چی وقت و هزینه توی انتخاب سایت صرف کنید، ضرر نکردین.

کیفیت سایت

کیفیت اون سایتی که توش ریپورتاژ آگهی رو قرار میدین خیلی مهمه. وقتی بحث کیفیت میاد وسط معیارهای خیلی زیادی وجود داره که چند تا از اون ها شامل: پیج آتوریتی، تعداد لینک های ورودی، مبلغ تخمینی سایت، قدمت دامنه، تعداد بازدید روزانه و …. هست.  به زودی توی یکی از “مطالب مفید” سایت همیار من همه این معیار ها رو توضیح میدیم.

 

نتیجه گیری:

بهتره قبل از هر اقدامی با کسایی که حرفه ای هستن مشورت کنید. ریپورتاژ آگهی رو ترجیحا توی سایت های مرتبط انجام بدین تا تاثیر بیشتری بزاره. متن ریپورتاژ خیلی مهمه که چطوری نگارش بشه نوشتن اون رو به کسی بسپارین که تا الان این کارو به صورت حرفه ای انجام داده. کیفیت سایتی که ریپورتاژ آگهی رو توش انجام میدین هم باید کامل بررسی کنید.

 

تیم سئو “همیار من” آماده ارائه مشاوره در زمینه خرید ریپورتاژ آگهی هست در صورت نیاز اینجا رو کلیک کنید.

 





:: برچسب‌ها: سئو،ریپورتاژ آگهی، چگونگی ریپورتاژ ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 مرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: